Сторінка реабілітолога Тюліної Н. М.

Робота реабілітолога:

  • застосування фізичних вправ і природних чинників з профілактичною та лікувальною метою у комплексному процесі відновлення здоров’я, фізичного стану та працездатності хворих і інвалідів;
  • виявлення рухових дисфункцій та визначення рухового потенціалу, розроблення та виконання індивідуальних планів фізичної реабілітації;
  • відновлення, корекції та підтримки рухових функцій;
  • функціональне відновлення (повне або компенсація при недостатньому чи відсутності відновлення);
  • пристосування до повсякденного життя і праці;
  • залучення до трудового процесу;

 «Фізичні вправи можуть замінити багато ліків,

але жодні ліки в світі не можуть замінити фізичні вправи» 

М.Мюссе

          Лікувальна фізкультура – це цілий комплекс різноманітних вправ, які проводяться з лікувально-профілактичною метою при хворобах опорно-рухового апарату, нервової системи та внутрішніх органів.

         Відмінною рисою ЛФК для дітей є багато ігрових вправ. Програма занять підбирається інструктором з лікувальної фізкультури виходячи з віку дитини, рівня його розвитку, специфіки психіки і моторики. Завдяки систематичним заняттям ЛФК у дитини формується вірна постава, суглоби стають більш рухливими, збільшується витривалість і сила, розвиваються вольові якості, організм зміцнюється й гартується.

          В ЛФК використовуються такі спеціальні фізичні вправи: гімнастичні і загальнозмізнюючи (загальні і дихальні), пасивні і рухові, зі снарядами і без снарядів. Проводяться групові та індивідуальні заняття з дітьми з порушенням постави, зі сколіозом, з плоскостопістю, дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату та ДЦП, дітьми – інвалідами.

 

Щоденні фізичні вправи корисні в будь-якому віці, тому що вони:

• збільшують силу і тонус м’язів;
• покращують самопочуття і дозволяють виконувати більше справ не втомлюючись;
• стимулюють кровообіг в м’язах і органах і таким чином покращують роботу організму;
• розминають суглоби, кінцівки і роблять їх більш гнучкими;
• покращують поставу;
• допомагають зосереджуватися, підвищують швидкість реакції;
• допомагають впоратися зі стресом;
• збільшують запас енергії;
• поліпшують сон;
• надають гарну фізичну форму, що підвищує самооцінку і надає впевненість у своїх силах, а також корегує порушення опорно – рухового апарату.

Вчитель-реабілітолог

Дитині з особливими освітніми потребами необхідна комплексна допомога всіх корекційних фахівців: вчителя-дефектолога, практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-реабілітолога тощо. Саме комплексна допомога призводить до позитивних змін.

Сьогодні трішки заглибимося в роботу вчителя-реабілітолога.

  Вчитель-реабілітолог впродовж навчального року надає комплексну допомогу вихованцям інклюзивно-ресурсного центру, впливаючи на моторну сферу та фізичний розвиток дітей, у яких порушена функція опорно-рухового апарату, працює з дітьми зі складними порушеннями, з  тяжкими  порушеннями мовлення, також сприяє максимально можливому розвитку (фізичному, моторному тощо) дитини з іншими особливими освітніми потребами, підтримує та відновлює втрачені або послаблені рухові функції.

     Під час індивідуальних занять з дітьми вчитель-реабілітолог працює над формуванням основних рухових функцій дітей відповідно до онтогенетичного розвитку, сприяє створенню відповідних умов для розвитку дитини. Спрямовує зусилля на пригнічення впливу патологічних процесів та нормалізацію м’язового тонусу дітей з особливими потребами.

Одними з основних умов і факторів, які сприяють гармонійному розвитку дитини з порушеннями опорно-рухового апарату в закладі є систематичне запровадження занять з фізичної реабілітації.

Фізична реабілітація передбачає застосування з лікувальною і профілактичною метою фізичних вправ і природних факторів у комплексному процесі формування, відновлення здоров’я, фізичного стану та працездатності дітей з особливими потребами.

 Фізична реабілітація для дітей з аутизмом вирішує не тільки чисто фізичні проблеми, а й:

✅ розвиває здатність до імітації (наслідування);
✅ стимулює дитину до виконання різних інструкцій;
✅ формує навички довільної організації дитиною рухів власного тіла;
✅ виховує комунікативні навички і здатність до взаємодії всередині колективу.

Заняття з реабілітологом у нашому Центрі завжди проходять в ігровій та розвиваючій формі. Вчитель-реабілітолог Тюліна Н.М. залучає дітей до активності, застосовуючи все більше нових та корисних вправ.

Вправи з реабілітологом відіграють важливу роль для здоров’я вихованців центру, оскільки:

покращують основні можливості організму;

розвивають координаційні здібності;

коригують психоемоційний стан та психофізичне напруження;

збільшують витривалість дитини;

запобігають ускладненням;

підвищують імунітет;

зміцнюють рівномірно різні групи м’язів дитини;

сприяють поліпшенню самопочуття;

покращує настрій та допомогає повірити у свої сили.

Вправи проти плоскостопості. Реабілітолог ФНРЦ Тюліна Н. М.

https://fb.watch/gcK7zXk8Ju/

Вправи з тенісним м’ячем.
Реабілітолог ФНРЦ Тюліна Н. М.

https://fb.watch/ge4JAFZccD/

Загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею.Реабілітолог ФНРЦ Тюліна Н. М.

https://fb.watch/gfnlbrzMMz/

Комплекс вправ з гантелями.Реабілітолог ФНРЦ Тюліна Н. М.

https://fb.watch/ggKijrwg82/

Комплекс вправ з скакалкою.
Реабілітолог ФНРЦ Тюліна Н. М.

https://fb.watch/ghWm9hWcP5/

Вправи з м’ячем.

https://fb.watch/gy8bKQ79MD/

Загальнорозвиваючі вправи з подушкою.

https://fb.watch/gyagQms8MJ/

Стрибкові вправи.

https://fb.watch/gybn2Ipk7y/

Вправи на платформі.

https://fb.watch/gydmx74uuO/

Загальнорозвиваючі вправи з м’ячем.

https://fb.watch/gydY_gLrD7/

Комплекс вправ загальнорозвиваючих з рушником.

https://fb.watch/gyk6dN5Uro/

Загальнорозвиваючі вправи.

https://fb.watch/gzwNiHxTSd/

Самомасаж.

https://fb.watch/gAxYWn1tih/

Вправи на координацію. Загальнорозвиваючі вправи.

https://fb.watch/gEU3jVIhKk/

Вправи на ловкість.

https://fb.watch/gG2RTNbw3G/

Шановні батьки!Пропоную вам та вашим діткам разом зі мною виконати вправи на координацію.

https://fb.watch/gRQA6Ymprm/