Музикотерапія (Канєва І. А.)

Музична терапія являє собою стародавню й найбільш розвинену форму лікування засобами мистецтва, адже зв’язок між музикою й медициною сходить до витоків історії людства.

Тадеуш Натансон (педагог і композитор, автор книги про музичну терапію) пише, що вже древні єгиптяни, греки й римляни знали та цінували сприятливу дію музики на функціональну активність людини, тому використовували її під час цілительних обрядів. У XVIII столітті вплив музики з великим інтересом вивчався медичними дисциплінами (першою нею зацікавилася психотерапія). А під час Другої світової війни музика була визнана терапевтичним засобом, що мало велике значення для її розповсюдження, у тому числі й в освітніх закладах.

Музика надає велику свободу у прояві своїх емоцій, тому що володіє всією палітрою різноманітних виражальних засобів, що реалізуються через звуки, в яких переважають ті чи інші почуття.

Сьогодні музика використовується не тільки під час музикотерапії, а й під час навчальних занять, як метод всебічної й багатоаспектної стимуляції розвитку. Ураховуючи природні потреби дитини, вона частіше за все приймає форму активної терапії. Завдяки спілкуванню з нею діти можуть звільнитись від заборон і забути про обмежуючі їх труднощі.

Музика  має фундаментальне начало всього живого:

-ритм,

-мелодію,

-гармонію.

Дитина з порушенням розвитку не може в повній мірі сприймати музику і належним чином самовиразитися через неї, але є важливим засобом взаємодіі з навколишнім світом, підгрунтям  для вибудовування взаємодіі з ним.

В своїй роботі я використовую активні форми занять, а саме:

-логоритмічні та ринопластичні  вправи,

-руханки,

-активний і пасивний спів,

-гра на музичних інструментах,

-гра на фортепіано.

Працюю за методикою К.Орфа, використовую  пальчикові вправи Н.Жилютової, програму гри на фортепіано « Крок до зірок» Ю.Богатиревої. Слухаєм твори класиків Моцарта, Чайковського, Скорика,Бетховена  в пасивній та інтерактивній формі. Матеріал журналу «Музичний  керівник».

Заняття проводяться в групах та індивідуально.

   Музикотерапія протипоказана:

-дітям з можливостю нападів епілепсіі та судорог,

хворим отитом,

дітям в яких різко наростає  тиск.

     Слухайте музику та будьте здорові.

Заняття музичного керівника Канєвої І.А.

Ритм -це важливий пульс музики,одне з її виразних засобів.Ритмом називається послідовність звуків однакової ,або різної тривалості.Всі види ритмічної діяльності -ігри,пісні,танці,оркестри та інше,дуже гарно розвивають дитячий слух,уважність, сприйняття музики та її характер.А в поєднанні з цікавим та сучасним Рор it ,це ще й велике задоволення.Дітям здається що ми тільки граємося,а ми з вами розвиваємо їх ритмічний слух.Це є цілью нашого завдання.

https://fb.watch/gfqFIgi6wX/

Заняття музичного керівника ФНРЦ Канєвої І. А.
Мета нашого заняття-ознайомлення з музичним інструментом фортепіано.Вчені точно визначили, що уроки гри на фортепіано можуть допомогти малим дітям посилювати навички обробки і володіння мовою. Дитячі вуха стають натренованими розрізняти різні звуки фортепіано, пояснює Габріелі, тож вони краще можуть аналізувати різницю між вимовленими словами, ключовим елементом вивчення мови.

https://fb.watch/gfqISr5ZKY/

Заняття від музичного керівника Канєвої Ірини Анатоліівни.

Пропоную виконати музично -дидактичну гру”Впізнай музичний інструмент”.Мета гри-ознайомлення з музичними інструментами,закріплення знань музичних інструментів,розвиток музичного і тембрового слуху.

https://fb.watch/ghYGkkyDBd/

Руханка “Листочки”.

https://fb.watch/gy7m1tvqh0/

Музичне заняття від музичного керівника Канєвої Ірини Анатоліівни.Кілька хвилин руханки допомагають дітям знятинапруження,розслабитись,перемкнути увагу,підняти настрій.Руханка “Гопачок”з дітьми нашого центру.

https://fb.watch/gya9jnXPH7/

https://fb.watch/gyaa8iQwxp/

Музичне заняття від музичного керівника Канєвої Ірини Анатоліівни.Тема: Музикування за методикою Карла Орфа.Для дітей з особливими потребами музика-це не просто задоволення і радість.Вона необхідна для особистісного розвитку,корегує поведінку й реакціі.Для наших дітей це є ідеальним методом,що передбачає терапію творчіс ю,звуками,ритмами та рухами.Ми граємо і граємось з музикою.

https://fb.watch/gycZIudl6A/

Заняття від музичного керівника Канєвої Ірини Анатоліівни.Співаймо разом!.З Давідом Осіпчуком і його мамою заспіваємо українську народну пісню “Ой у гаю…”

https://fb.watch/gydT1o5u6c/

Заняття від музичного керівника Канєвої Ірини Анатоліівни.Знайомство з українськими народними інструментами.Мета нашої зустрічі поглибити знання дітей про українські народні інструменти.Незмінними супутниками життєвих процесів : весілля,хрестини,народні гуляння,народні музичні інструменти були і є незмінним супроводом пісень і танців.Наші діти з задоволенням грають на бубнах,ложках,сопілочках.Наш колорит,етність,любов до народної музики,пісень і таночків ми будемо розвивати і берегти.

https://fb.watch/gyjUoOHopP/

https://fb.watch/gyjVcnAb_8/

https://fb.watch/gyjW58ZlmO/

Музична гра від музичного керівника Канєвої І.А.
Робимо вдома разом з дітками.

https://fb.watch/gT1UzSGNbF/

21 листопада -День гідності і свободи.

Співати Гімн України -це в першу чергу поклик кожного українця.Ця пісня пронесла чималу історію, вона єднає та заповнює усіх гордістю за свою країну.Граємо на фортепіано Гімн України.

https://fb.watch/gX3KyZ76ai/